اتمام حجت

اتمام حجت



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت4:43---9 شهريور 1394
مغرور نباشید...
وقتی پرنده ای زنده است...
مورچه را میخورد،
وقتی میمیرد مورچه٬
او را میخورد.!!!!!!!!
شرایط....
به مرور زمان تغییر میکند.!!!!
هیچوقت....
کسی را تحقیر نکنید.!!!!!
شاید امروز ..
قدرتمند باشید اما.!!!!!!!!
زمان.....
ازشما قدرتمند تر است.!!!!
یک درخت،
هزاران چوب کبریت را میسازد..
اما.......
وقتی زمانش برسد٬٬٬
یک چوب کبریت میتواند٬
هزاران درخت را بسوزاند!!!!!
پس خوب باشید
و خوبی کنید.......


reza
ساعت3:58---9 شهريور 1394
اگر زشتی کند دنیا
بیا تا مهربان باشیم...
اگر پستی کند با ما
بیا تا مهربان باشیم...
اگر آرام جان باشد
اگر بارش گران باشد
اگر نا مهربان باشد
بیا تا مهربان باشیم...
اگر دل را بیازارد
سرش سنگ ستم بارد
و در او تخم غم کارد
بیا تا مهربان باشیم...
اگر مهتاب شد پنهان
اگر خورشید شد سوزان
اگر مشکل نشد آسان
بیا تا مهربان باشیم...
اگر گلها ز هم پاشید
دل دریاچه ها خشکید
و مرغان چمن کوچید
بیا تا مهربان باشیم...
خوشی و غم نمیماندو
زیاد و کم نمیماند
چو دنیا هم نمیماند
بیا تا مهربان باشیم...


reza
ساعت1:19---9 شهريور 1394
کمی تا قسمتی ابریست چشمان تو انگاری
سوارانی که در راهند میگویند می باری

تو را چون لحظه های آفتابی دوستت دارم
مبادا شعله هایم را به دست باد بسپاری

مبادا بعد از آن دیدارهای خیس و رویایی
مرا در حسرت چشمان ناز خویش بگذاری

زمستان بود و سرمایی تنم را سخت می لرزاند
و من در خواب دیدم در دلم خورشید می کاری

هوا سرد است و نعش صبح روی جاده می رقصد
عطش دارم بگو: کی بر دلم یک ریز می باری


reza
ساعت1:17---9 شهريور 1394
ﺁﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﮐﻪ عشقت رو ول کردی و الآن تو فکر اینی که جاشو با یه غریبه پر کنی ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺳﻼﻡ، ﺧﻮﺑﯽ؟ ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺸﻢ
ﯾﮏ ﻋﺪﺩ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﺴﺘﻢ ﺩﺭ ﺣﺪ ﻧﻮ
ﻣﺎﻝ ﯾﻪ ﺧﺎﻧﻢ ﺩﮐﺘﺮ ﺑﻮﺩﻡ
ﻓﻘﻂ ﺑﻮﺳﻢ ﻣﯿﮑﺮﺩ


reza
ساعت1:08---9 شهريور 1394
آمدی گریه کنی شعر بخوانی بروی!
نامه ای خیس به دستم برسانی بروی!
در سلام تو خداحافظی ات پیدا بود..
قصدت این بود از اول که نمانی بروی.
خاستی جاذبه ات را به رخ من بکشی
شاخه ی سیب دلم را بتکانی بروی
جای این قهوه ی فنجان که به آن لب نزدی
تلخ بود این و به جان لب برسانی بروی!
بس نبود اینهمه دیوانه ی ماهت بودم!؟
دلت آمد که مرا سر بدوانی بروی؟

چشم آتش!
مژه رگبار!
دو ابرو ماشه!
باید این گونه نگاهی بچکانی بروی

باشد این جان من این تو، بکشم راحت باش
ولی ای کاش که این شعر بخوانی بروی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ یک شنبه 8 شهريور 1394 ] [ 5:21 ] [ رضا ]
[ ]